باربری مشهد به کنگاور | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کنگاور – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - جوانرود خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کنگاور -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - جوانرود) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری کنگاور
کنگاور (کردی:که نگاور) نام شهری در استان کرمانشاه است که بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی کرمانشاه را تشکیل می دهد و در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است.معبد آناهیتا دومین بنای سنگی پس از تخت جمشید در ایران می‌باشد که در شهر کنگاور قرار دارد.
آثار تاریخی
معبد آناهیتا (کنگاور)، گودین‌تپه، حمام قدیمی توکل، حمام بزرگ، قلعه ساری اصلان، مسجد امام زاده، مسجد جامع کنگاور، شاه زاده محمد ابراهیم، امام زاده سید جمال الدین در فش، پل آجری کوچه، تپه جودا (جهودا)، تپه برج، معدن اله دانه، معدن چهل مران، معدن باغ ملی
معبد آناهیتا کنگاور
معبد آناهیتا کنگاور بزرگ‌ترین بنای سنگی ایران پس از تخت‌ جمشید است و از آثار باستانی دوران پیش از میلاد مسیح به‌شمار می‌آید. باربری مشهد به کنگاور – بنابر نوشته‌های تاریخی، این معبد که به‌عنوان آتشکده‌ای برای احترام و پاسداشت مقام الهه‌ی آب، آناهیتا مورد استفاده قرار می‌گرفت، پس از ظهور اسلام در ایران دچار تغییرات بسیاری شد و همین امر ابهامات زیادی را در مورد تاریخچه، معماری و نوع استفاده از بنا به‌وجود آورد.
جاذبه های گردشگری کنگاور
این بنای عظیم تاریخی روی تپه‌ای به ارتفاع حدود ۳۲ متر نسبت به زمین‌های اطراف واقع شده است. جوی‌هایی سنگی در اطراف معبد، آب رودخانه را میزان و به طرز باشکوهی به آبگیری در وسط معبد آناهیتا هدایت می‌کردند. نوع تقسیم آب و جریان آب درون معبد آناهیتا یکی از شگفتی‌های مهندسی در آن دوران است تا این عنصر مقدس را به زیباترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. این اثر ارزشمند به شماره‌ی ۳۱ در سال ۱۳۱۰ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
سراب و روستای فش
سراب فش یکی از جاذبه‌های طبیعی استان کرمانشاه است که در ۱۷ کیلومتری شمال‌غرب کنگاور در دهستان فش قرار دارد. این سراب در سال ۸۲ به‌عنوان یک اثر گردشگری ملی به ثبت رسیده و ارتفاع آن از سطح دریا یک‌هزار و ۶۴۵ متر است.

این سراب از چشمه‌های متعددی که از رشته کوه‌های زاگرس تغذیه می‌شوند تشکیل شده است. آب کشاورزی کل روستا از این سراب تامین می‌شود . ویسار و بایجان از مهم‌ترین رودهایی هستند که از سراب فش سرچشمه می‌گیرند.
گودین تپه
گودین تپه استقراری پیش از تاریخ در غرب ایران در شهر کنگاور، در استان کرمانشاه است. باربری مشهد به کنگاور – در گودین تپه ۷ دوره تاریخی مشخص شده که از هزاره ششم پیش از میلاد تا دوره مادها طبقه بندی شده است. این سایت باستانی در ساحل جنوبی شاخه شمال شرقی رودخانه گاماسیاب، در شمال دره کنگاور، کنار شمالی روستای گودین قرار دارد.
این مکان در سال ۱۹۶۱ کشف و در ۱۹۶۵ و دهه ۷۰ میلادی توسط یک هیئت تحقیقاتی آمریکایی به ریاست کایلر یانگ مورد کاوش قرار گرفت.
باربری مشهد به کنگاور و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کنگاور - کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - جوانرود را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کنگاور،حمل بار از مشهد به کنگاور ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: